torstai 13. syyskuuta 2012

Kynsin-hampain kiinni kesässä!


 Kuten nimestä jo varmaan huomaa, en vaan voi luopua kesästä :D Joka syksy sama draama; väitän kaikille että on kesä siihen asti, että puiden lehdet ovat jo täysin keltaisia. fimo kukat ja hedelmät on niin kesäisiä että ne oivasti sopii mun kampanjaan! Nää muuten koristelin vasta aamulla, niin että äidin piti pukea mulle kengät ja avata ulko-ovi :D:D onneksi pikakuivattajalla nää kuivu aika nopeesti :>


Piti ettiä vielä joku kukkakin kuvaan, niin että siitä tulis mahdollisimman kesäinen :D


Tää on otettu teknisenluokassa, ja kynnet on jo vähän rupsahtanu töissä.

Ainiin! Mullahan oli se kynsilakkalakko :D vuorokauden kestin, mutta kun nettitilaukset saapuu nii kyllähän siinä kenentahansa lakko ratkeilee... 

Ja tänään sitten vielä koulunjälkeen tein kaverille pupukynnet, joissa ne vihulaiset on päässy porkkanamaalle tihutöitään tekemään :I Niitä oli kyllä jotenki tosi kiva tehdä! Toivottavasti kaverikin piti, tyytyväiseltä ainakin mun silmään vaikutti :) 





Tää idea näihin kynsiin on möyhiny mun mielessä jo tosi pitkään... kiva kun nyt sain tehtyä ne! Katotaan millon mun pitää eka kerta noita pikkufimojuttuja uudelleen kiinnitellä, kun ei viititty laittaa päälyslakkaa :3







Siinä kaikki tälläkertaa, hyvää kesää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti