keskiviikko 21. elokuuta 2013

Barbien päiden uudelleen meikaamista :D

Eli olen tässä uudeleen meikannut kaksi nuken päätä, yhden Barbin ja yhden Winx nuken. Otsikossa lukee barbien päiden, koska en jaksanut alkaa siinä erikseen selittämään että "yhden Barbin ja yhden Winxin pään uudelleen meikkausta" :D

Toisen naamasta poistin meikin jo ennen kesälomaa, ihan vaan jollain kynsilakanpoistoaineella (koska mulle ei ollu tippaakaan väliä syöpyykö sen naama kupruille vai ei). Ja en muutenkaan ollu hakenu mistään mitään tietoa, joska tuo oli joskun kauanaikaa sitten leikeissä irronnut barbinpää, että tein koko homman hyvin vuoksi :D


Ja tässä putsatut kasvot!Jotenkin sen kasvoihin jäi ärsyttävästi tollasia tummia jälkiä (esim. oikea poski) Jotka on jäämiä sen levineestä meikistä. Tossa vaiheessa vaan olin maalannu sille akryyleilla silmät :>

jatkoin urakkaani parin kuukauden päästä, tässä vaieessa olin jo lukenut pullipeista ja tiesin kustomointitekniikoista. kuvassa olen raaputtanut paperille erilaisia halpisliituja.

Jaaa piirsin sille ripset :D

Ja tein jotain muutakin meikkiä. Huulet näyttää hirveen sottasilta, ne ei oo oikeesti tollaset :<

Ja sit tein valkuaiset valkosemmiks valkosella kynsilakalla :D. Ja piirsin siihen päälle vesivärikynillä silmät.


Ja se on valmis. Lakkaa en laittanu kun en vielä omistanu, ja huuletkin glossasin läpinäkyvällä kynsilakalla :D!
Ja ripset meni tossa vaiheessa pieleen, kun yritin saada niistä tummemmat maalaamalla ne mustalla kynsilakalla ja liian paksulla siveltimellä... nojaa :3


Ja sit se toinen. Tässäkin kuvat otettu iPhonella niin ei näy mun hienot värimaailmat. ja tos vaihees mulla oli jo lakka ja glossi.


täs on ehkäpä parhaat värit. kuvat otettu 15 min sitten ikkunalaudalla C;
Ikävä kyllä tässä ei näy mun vaivalla liukuvärjäämät huulet. Niis on tuol niinku sisempänä tummempaa ja reinoilla vaaleempaa. Myöhemmin lisään tolle jotkut seppälän irtoripsien palat ripsiksi. ja siis oon ite tehny noi silmät ja suun raolleen paperiveitsellä :D


Näin mä oon yrittäny valmistautua tulevan pullipin meikkaukseen. katotaan miten onnistuu ;)

2 kommenttia:

  1. Varsin kivannäköisiä customeja :3 Etenkin tuo Winx on tosi hieno!

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Itsekkin pidän eniten tuosta winksistä! Nykyään sillä on ripsetkin ;)

    VastaaPoista